Geoblog.pl    zielonagora    Podróże    RTW- na zachód: Brazylia, Argentyna, Paragwaj, Urugwaj, Chile, Polinezja Francuska, Nowa Kaledonia, Vanuatu, Australia, Indonezja 26.11.207-23.01.2018    Kuranda- Rainforest
2018

Kuranda- Rainforest

Australia
Australia, Kuranda State Forest

17.01.17
Od rana dziś prawdziwy monsun, leje się tysiące litrów wody, idealny dzionek na szkole i prace. Ok. 14 się przejaśnia jedziemy wiec do centrum Cairns. Bardzo fajne, nowoczesne miasto, wyluzowane, dużo luksusowych hoteli, basen publiczny, otwarty dla wszystkich którzy chcą skorzystać przy samym morzu. Mnóstwo nietoperzy i papug. Spotykamy wyjątkowo dużo Polaków. Wracamy wieczorem do Trinity Beach

18.01.17
Dziś jedziemy kolejka skyrail nad lasem deszczowym z dwoma przystankami w stronę Kuranda. Fajne przeżycie szczególnie dla dzieci. Niektóre drzewa maja po 50 metrów wysokości. Przejażdżka w jedna stronę zajmuje z przerwami prawie 2 godziny. Robimy obchód Kuranda i spacerem przez las tropikalny a później brzegiem rzeki Baaron idziemy w stronę pociągu, którym wracamy do Cairns. Las tropikalny, jego życie, odgłosy, zieleń, temperatura i zapach robi na nas wyjątkowe wrażenie. Super miejsce.