Geoblog.pl    zielonagora    Podróże    Jordania, Izrael 29.04-08.05.2017    Eilat
2017

Eilat

Izrael
Izrael, Eilat

Rano jakoś wszyscy nie w humorze, nie możemy się tez zebrać. Ok. 11.30 ruszamy w stronę Oceanarium. Fajna sprawa dla dzieciaczków, nasze mega podjadane niech maja cos od życia  . Całkiem porządnie zrobione i zorganizowane. Jak dla nas duże lepiej niż Wrocławiu, Berlinie czy Dubaju. Zamykają dziś o 16 i opuszczamy lokal… kupiliśmy jeszcze jakieś jedzenie tj. hot dogi i hamburgery, nie działa im terminal, nie chcemy płacić Szakalami bo mamy malo, ok. możemy w USD ale przelicznik slaby i kloca się o każdego dolara.. co za ludzie. Popołudniu plażujemy w Eilat i dopiero teraz zauważamy ze nad Centrum handlowym jest ścieżka podejścia samolotów, i przelatują mega nisko nad budynkami.. wieczorem jeszcze Shorma i naleśniki i wracamy na bazę… jutro zmieniamy miejscowke.

zula - 2017-05-08 06:29
Nowy kraj ,nowe przygody i otoczenie!
Bogactwo morza zdumiewające a zdjęcia cudne!
Ciekawa jestem gdzie dalej?
Pozdrawiam

geminus
geminus - 2017-05-08 12:19
W Ejlacie odnioslem podobne wrazenie. Ludzie niezbyt mili chociaz poprawni a zarcie wstretne. Nijak sie Zydom rownac z jedzeniem do Arabow bo to jest przepasc. Wszedzie masa ruskich i nawet napisy na sklepach w jezyku rosyjskim. Ejlat to smutne miasto zbudowane dla wesolych ludzi.