Geoblog.pl    zielonagora    Podróże    Korea, Tajwan, Japonia, Bahrajn 21.03-15.04.2017    Jeju Island- wiosny w dalszym ciagu nie ma...
2017

Jeju Island- wiosny w dalszym ciagu nie ma...

Korea Południowa
Korea Południowa, Jeju Island

Dziś wstajemy o 4 rano, o 4.30 przyjeżdża po nas taksówka, śniadanie pięknie podane na wynos i jedziemy na Seul Gimpo Airport skąd dokładnie o 6.10 odlatujemy na Jeju Island liniami Aisana Airlines. Lądujemy równo po godzinie od startu o 7.10 jesteśmy na Jeju.

Wiosny niestety nie ma a jest nawet chłodniej niż w Seulu, ok. 6 stopni, dodatkowo kropi deszcz i mocno wieje…
Wypożyczamy samochód Hunday IONIQ Hybrid w Jeju Ok Rentals, nie maja map po angielsku, GPS tez tylko po Koreańsku, za to wymagają międzynarodowe prawo jazdy które w ostatniej chwili wrzuciliśmy cale szczęście do bagażu. Ok ruszamy w stronę hotelu Aguila Hotel Jeju Oceano Suite, podróżuje się dosyć ciężko, nie ma za bardzo jak wytyczyć trasy, czasami nie wiemy tez gdzie dokradnie jesteśmy. Po Jakimś czasie łapiemy rytm, w nawigacji możemy wpisać nr telefonu miejsca gdzie planujemy jechać i gps pokazuje drogę. Przestawiamy tez ustawienia samochodu na język angielski.
Po drodze pyszne śniadanie z owoców morza, pomarańcze rośną na drzewach, kupujemy trochę sa słodkie i pyszne. Odwiedzamy tez Muzeum Hallo Kitty- dzieci w pełnej euforii. Podróżujemy nadbrzeżem podziwiając morze żółte. Na koniec dnia Tradycyjny Koreański Gril Ok. 21 padamy