Geoblog.pl    zielonagora    Podróże    Irlandia 24.05-01.06.2016    Irlandia Północna- Belfast, Bushmills
2016

Irlandia Północna- Belfast, Bushmills

Wielka Brytania
Wielka Brytania, Bushmills

Po śniadaniu o 11.15 opuszczamy Dublin i kierujemy się w stronę GiantS Causeway w Irlandii północnej. Sam wyjazd z Dublina zajmuje nam pól godziny dziś mega korki. Po ok 100km przekraczamy granice i wjeżdżamy do Wielkiej Brytanii, gdyby nie informacja na nawigacji nawet byśmy nie wiedzieli ze przekraczamy granice, po prostu jedziemy autostrada.

Zajeżdżamy do Belfastu, miasta niegdyś płotem podzielonego…Pogoda nie do końca dopisuje jest 10 stopni i siąpi deszcz. Jemy fish n chips i odwiedzamy niegdyś newralgiczne miejsca: ulice katolicka Falls Road i protestancka Shankill Road. Miejsce na chwile zadumy w którym kiedyś działy się niezbyt ciekawe rzeczy…

Następnie kierujemy się do miejscowości Bushmills gdzie mamy zarezerwowane dwa noclegi w Village Cottage- 200 letni dom z klimatem. Meldujemy się i robimy przechadzkę po tej spokojnej wiosce… jutro wybieramy się na okoliczne atrakcje