Geoblog.pl    zielonagora    Podróże    Grenlandia i Wyspy Owcze 22.06-02.07.2019    Faroe Island :)
2019

Faroe Island :)

Wyspy Owcze
Wyspy Owcze, Tórshavn

Śniadanie w Kopenhadze i na lotnisko. O 11 odlatujemy liniami SAS na Wyspy Owcze. Lot 2h mija szybko. Ladujemy na lotnisku Vagar. Znowu zmiana czasu tym razem minus 1h. Odbieramy samochód w wypożyczalni Justdrive- szybko, sprawnie i bezproblemowo- nowe vw polo i ruszamy w stronę naszego hotelu. Zakupy po drodze i znowu rezygnujemy z zarezerwowanego noclegu ze względu na jakość… Śmieszne bo mięliśmy rezerwacje i na Grenlandii i na Wyspach Owczych ponad 2-3 miesiące temu a ostatecznie ogarnęliśmy noclegi w dobrej jakości po wylądowaniu na miejscu. Pogoda ok. 14 stopni, wilgotno i wiecznie, chłód bardziej odczuwalny niż na Grenlandii.
Po drodze do hotelu piękne widoki… Check-in i jedziemy do stolicy Torshvan- najpierw sushi z podobno najlepszego łososia na świecie, ogarniamy port, miasteczko, i stare miasto Tinganes z domkami z trawiastymi dachami w których cały czas mieszkają ludzie

zula - 2019-06-29 14:38
Wypatrywałam relacji od rana...mój czas wolniej teraz płynie.
Brawo - kolejny kraj do kolekcji został dodany.
Wrażenia: ciekawe domy i suszone ryby...przyznam się, że smaku suszi nie znam - wszystko przede mną:)
Kot stosowny do miejsca- cudny !

zula - 2019-06-29 14:40
sushi ...tak miało być .
:-)

tealover
tealover - 2019-07-01 09:40
Ach, pięknie :) Nie pomyślałabym o sushi w takim miejscu. Ciekawe, czy Japończycy zgodziliby się co do łososia :D

Zasoby: 1017 wpisów1017 982 komentarze982 13519 zdjęć13519 37 plików multimedialnych37