Geoblog.pl    zielonagora    Podróże    USA i nie tylko... RTW polkólą polnocna :) 25.06-16.08.2018    NYC :)
2018

NYC :)

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, New York

Po śniadaniu, hotelowym busem jedziemy na lotnisko. Check-in dla linii Delta jest na powietrzu przed terminalem:) Bardzo szybko i przyjemnie… Pytanie o miejsce wyjazdu… tatuś zawsze chciał to powiedzieć… JFK ,kolejne pytanie: final destinacion? : JFK  przeprawa przez skanery i 5 minut przed czasem odlatujemy. Samolot, obsługa i cały lot bardzo przyjemny: napoje i przekąski do woli, co prawda Economy Plus ale super. Po 2,5 h lądujemy na słynnym lotnisku JFK. Bardzo szybko i sprawnie, bagaże są…. zatem ruszamy… Uber 80$, wiec chwila wahania i ruszamy metrem w stronę Manhattanu  Najpierw Air Train , potem dwa odcinki metra 2 rożnymi liniami i jesteśmy łącznie za 21$ na Manhattanie, pod samym naszym hotelem:) Dziś Residence Inn by Marriott na 21 Pietrze  Zostaniemy tu 5 nocek. Szybki chcek-in i ruszamy… od razu na Times Squer, ludzi tłumy, ciężko się przemieszczać, potrzebujemy trochę czasu żeby ochłonąć po Karaibach i poczuć klimat miasta… spacerem dochodzimy do Central Parku, tam obiadokolacja na trawie, chwila zabawy dzieciaczków na placu zabaw i spacerem przez Times Squer wracamy ok. 22.30 do hotelu…..