Geoblog.pl    zielonagora    Podróże    Korea, Tajwan, Japonia, Bahrajn 21.03-15.04.2017    Dom
2017

Dom

Polska, Zielona Gora

Czym jest dla Ciebie dom? Podróżując dużo, rzadko tak naprawdę bywasz w domu. Ale nie jest Ci z tym źle, bo cały świat jest teraz Twoim domem! Dla Ciebie dom to nie jest szczególne miejsce, ale uczucie. Poczucie przynależności oraz fakt, że jest Ci zwyczajnie wygodnie. Słowo nostalgia jest dla Ciebie obcym słowem. Za to tęsknota za poznawaniem nowych miejsc towarzyszy Ci non stop. Twoje uzależnienie od podróży sprawia, że jesteś prawdziwym obywatelem świata, ponieważ czujesz się jak w domu w każdym miejscu na naszym globie. Dom to nie miejsce, to uczucie..

Krotko podsumowując: Japonia jak i Korea sa super, bardzo otwarte na turystów, bardzo łatwo się poruszać, większość ludzi rozmawia po angielsku, szczególnie ludzie młodzi, sa chętni do pomocy i dobrze się komunikują. Nie ma żadnych problemów żeby wyciągnąć pieniądze z bankomatu ani problemów z płatnościami kartami, można płacić prawie wszędzie. Jedzenie jest pyszne warto próbować czego się da… Na pewno tam wrócimy…